Stævneledermøde – hva’ for noget? Mandag d. 21/11 kl. 19

I inviteres til stævneledermøde i Silkeborg OK mandag d. 21/11 2022 kl. 19 i klubhuset

I år har vi valgt at vores stævneledermøde skal være lidt mere åbent end det plejer. Det vil sige at vi gerne vil se alle dem, der er interesserede i at høre om vores stævneplanlægning og -afvikling i klubben. Vi plejer ”kun” at invitere tidligere og kommende stævneledere (der har sagt ja til at være stævneledere) men nu tager vi også jer med, der kunne være nysgerrige på hvad det vil sige at være stævneleder/funktionsleder.

I arrangementsudvalget vil vi gerne høre erfaringer og blive klogere på hvordan vi får lavet de bedste stævner i fremtiden, men vi vil også gerne fortælle hvad vi gør for at hjælpe med til det.

Så derfor inviteres alle til at komme og høre om dette års afholdte stævner – primært Påskeløb, DM Mellem og NACS

og om stævnerne i 2023

29/4 2023 Julsø Ultra

7/5 2023 Gudenådyst: 2+3 div match i Vesterskoven

15-17/9 2023 Præ-O – Nordisk Match

1/10 2023 Løvfaldsløb. Thorsø Bakker og Vesterskoven til mtb-o.

Tilmelding foregår på mail til mette@skaanning-jorgensen.dk eller sms 51908510

Håber så mange som muligt kan komme til denne vigtige aften

Hilsen arrangementsudvalget der betår af Dorthe Hansen, Inga Jäger, Ingrid Johannsen og Mette Jørgensen